• Kirish
    • en
    • ru
    • uz
  • Hozirgi
  • Arxivlar
    • Jurnal haqida
    • Materiallarni yuborish
    • Maxfiylik bayonoti
    • Aloqa
Youtube Facebook Instagram Telegram

Eng so'nggi nashrlar

  • Логотип Atom
  • Логотип RSS2
  • Логотип RSS1

Axborot

  • O'quvchilar uchun
  • Mualliflar uchun
  • Kutubxonachilar uchun
  1. Asosiy sahifaga o'tish
  2. Topish
Kengaytirilgan filtrlar

Qidiruv natijalari

##search.searchResults.foundPlural##

Ta’lim samaradorligini oshirishda innovatsion pedagogik texnologiyalardan foydalanish

Dildora Xolmatova (Muallif)
Ushbu maqolada ta’lim samaradorligini oshirishda innovatsion pedagogik tcxnologiyalami qo’llash masalasi muhokama qilinadi. Maqolada, interaktiv o'qitish, gamifikatsiya, online ta’lim va shaxsiy yondashuv kabi innovatsion metodlarning ta’lim jarayoniga ta’siri tahlil etiladi. Tadqiqot natijalari asosida, o’quvchilaming motivatsiyasi, akademik natijalari va ijodiy salohiyatini yaxshilanishiga erishilganligi ko’rsatildi.
22-08-2025
  • PDF
77-81 0 0

Tarix fanini o‘qitishda pedagogik texnologiyalardan foydalanishning ahamiyati

Nargiza Yusupova (Muallif)
Ushbu maqola tarix fanini o’qitishda pcdagogik tcxnologiyalaming ahamiyatini tadqiq etadi. Ta’lim jarayonida innovatsion metodlar, xususan, interaktiv o'yinlar, guruhli muhokamalar va amaliy tadbirlar orqali o'quvchilaming tarixiy bilish jarayoni qanday samarali olib borilishi ko'rsatilgan. Ota-onalar va jamoatchilikning ta’lim jarayonidagi ishtiroki, o’quvchilaming tarixga bo’lgan qiziqishini oshirish borasidagi roli muhokama qilinadi.
22-08-2025
  • PDF
81-84 1 0

Raqamli texnologiyalar va ularning ta’lim jarayonidagi roli

Yusufjon Azimov (Muallif)
Maqolada raqamli texnologiyalardan foydalanib, o'quvchilarning krcativ fikrlashlarini shakllantirishning turli jihatlari ko‘rib chiqilgan. Ta’lim jarayonida qo‘llaniluvchi vositalar, funksional vazifalari kcltirilgan.
28-08-2025
  • PDF
94-97 0 0
1 - 3 from 3
© Copyright 2025 Современные проблемы интеллектуальных систем All Rights Reserved | Developed by in Science | Site create by in Designer