Ushbu maqolada Sharof Rashidov asarlari asosida bo‘lajak pedagoglami ma’naviy-axloqiy jihatdan tarbiyalashning pedagogik imkoniyatlari, Sharof Rashidov asarlari asosida bo’lajak pedagoglami ma’naviy-axloqiy jihatdan tarbiyalashning funksional modeli, bo’lajak pedagoglami ma’naviy-axloqiy jihatdan tarbiyalashning innovatsion usullari tadqiq etiladi.
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar bo‘lajak boshlang'ich sinf o‘qituvchilarining tanqidiy fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishda muhim rol o‘ynashini ko‘rsatadi. Shuningdek, bu jarayonda yuzaga keladigan muammolami bartaraf etish uchun innovatsion ta’lim metodlarini qo‘llash zarurligi aytib o'tiladi.
Mazkur maqola oliy ta’lim muassasalarida ta’lim sifatini oshirish va tarbiyaviy ahamiyatni yaxshilashga qaratilgan zamonaviy ta’lim texnologiyalarining amaliyotga tatbiq etilishi masalalariga bag'ishlangan. Maqolada oliy ta’lim texnologiyalarining roli, samaradorligi, ta’lim muassasalarida ulami qo’llash jarayonidagi muammolar va imkoniyatlar tahlil qilinadi. Shuningdek, oliy ta’lim tizimini innovatsion texnologiyalar bilan boyitish, ta’lim metodlarini takomillashtirish takliflari hamda tavsiyalari keltirib o'tiladi. Ushbu maqola oliy ta’lim sohasidagi pedagogik jarayonlami yanada sifatli va samarali tashkil etishda amaliy tavsiyalar berishga intiladi.
Mazkur maqolada talaba yoshlar orasida kreativ fikrlashni shakllantirish va rivojlantirishda interaktiv platfonnalaming tutgan o‘mi yoritilgan. Muallif intcraktiv vositalarning ta’lim jarayonidagi rolini ilmiy-nazariy jihatdan tahlil qilgan holda, ular orqali ijodiy faoliyatni rag'batlantirish mexanizmlarini ochib beradi. Shuningdck, maqolada zamonaviy raqamli platformalar misolida ta’limdagi kreativlikni qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan amaliy tavsiyalar keltirilgan.
Ushbu maqola tarix fanini o’qitishda pcdagogik tcxnologiyalaming ahamiyatini tadqiq etadi. Ta’lim jarayonida innovatsion metodlar, xususan, interaktiv o'yinlar, guruhli muhokamalar va amaliy tadbirlar orqali o'quvchilaming tarixiy bilish jarayoni qanday samarali olib borilishi ko'rsatilgan. Ota-onalar va jamoatchilikning ta’lim jarayonidagi ishtiroki, o’quvchilaming tarixga bo’lgan qiziqishini oshirish borasidagi roli muhokama qilinadi.